سرگرمی و دانستنی

مجله تکنولوژی و سرگرمی

سرگرمی و دانستنی

مجله تکنولوژی و سرگرمی

تابلو قاب آینه 3 تیکه

تابلو قاب آینه 3 تیکه

تابلو قاب آینه 3 تیکه یکی از محبوب‌ترین انواع تابلوهای دکوراتیو است که در داخل منازل، محل کار و هر مکانی که قصد تزئین و تغییر دکوراسیون آن را دارید، می‌توانید از آن بهره ببرید.

این تابلو با دارا بودن سه قاب آینه کوچک، ابعاد و عمق بیشتری به فضای اطراف خود بخشیده و همچنین با طرح‌های متنوع و جذاب، تزئینی شیک و خاص را برای فضای داخلی شما فراهم خواهد ساخت.

اگر به دنبال روشی برای ارتقا دکوراسیون داخلی خود هستید، تابلو قاب آینه 3 تیکه می‌تواند انتخابی مناسب و جذاب باشد. با وجود طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، با توجه به سبک و سلیقه خود، یک تابلوی منحصر به فرد و جذاب برای خانه یا محیط کارتان انتخاب نمایید.

در این مطلب، به معرفی انواع مختلف تابلو قاب آینه 3 تیکه، نحوه چیدمان، کاربردها و نکاتی که باید در خرید آن رعایت کنید، می‌پردازیم. بنابراین، با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این نوع تابلو دکوراتیو بدست آورید.



انواع مدل تابلو قاب آینه 3 تیکه

_ مدل کلاسیک

این مدل‌ دارای قاب چوبی ساده و بدون طرح می باشد که معمولاً در رنگ‌های ساده‌ای مانند سفید یا مشکی موجود است.

_ مدل رومی

قاب تابلو به شکل محیطی کلاسیک رومی طراحی شده که دارای جزئیات بسیار ظریفی که زیبایی این کار را چندین برابر ساخته است.

_ مدل مینیمالیستی

طرفداران سبک مینیمال به دنبال سادگی هستند و عاشق جزئیات ظریف می باشند. تابلو قاب آینه 3 تیکه مینیمال معمولاً در رنگ‌های ساده‌ای مانند سفید، سیاه یا خاکستری موجود است.

_ مدل های کشویی

در این مدل‌ها قاب تابلو دارای کشو است که می‌توانید در آن اشیای کوچکی مانند کلید، ساعت و … را قرار دهید. (مناسب برای اشیا ارزشمند)

_ مدل ترکیبی

برای ساخت تابلو های ترکیبی از چندین ماده و رنگ برای طراحی قاب استفاده می‌شود. به عنوان مثال؛ می‌توان برای قسمت بیرونی قاب از چوب و قسمت داخلی از فلز استفاده کرد.

_ مدل فانتزی

قاب تابلو با طرح‌های فانتزی مانند موتیف گل، پرنده و… طراحی شده است.

_ تابلو آینه ای مدرن

در این مدل‌ها، قاب تابلو به شکل مدرن و با طراحی ساده و خلاقانه ساخته می‌شود. مثلاً می‌توان از قاب‌های با طراحی خطی و انعطاف‌پذیر استفاده کرد.

_ تابلو قاب آینه ای

_ تابلو سه تیکه آینه ای

_ تابلو سه تکه دیواری

_ تابلو آینه شکسته

_ تابلو آینه ای دکوراتیو

نحوه چیدمان تابلو قاب آینه 3 تیکه

نحوه چیدمان تابلو قاب آینه 3 تیکه، به دو عامل بستگی دارد؛

1_ اندازه تابلو

2_ فضای مورد نظر برای نصب

در ادامه نحوه چیدمان تابلو قاب آینه 3 تیکه را برای شما توضیح خواهیم داد؛

1_ چیدمان عمودی : در این روش، تابلو قاب آینه 3 تیکه را به شکل عمودی روی دیوار قرار می‌دهیم. این روش برای فضاهای بزرگ و اتاق‌ هایی با سقف بلند مناسب است.

2_ چیدمان افقی : برای چیدمان افقی باید تابلو های را به صورت افقی بر روی دیوار نصب کنیم، این مدل برای فضاهای کوچک با سقف کوتاه مناسب است.

3_ چیدمان اسلشی : برای این نوع چیدمان، تابلو قاب آینه 3 تیکه را به شکل اسلشی (مثل نوار) روی دیوار قرار می‌دهیم. از این روش بیش تر در فضاهای بزرگ و بلند استفاده می شود.

4_ چیدمان مرکب : تابلو قاب آینه 3 تیکه را در کنار تابلو‌های دیگر و یا در کنار وسایل دکوراسیون دیگر قرار می‌دهیم. این روش برای تزیین فضاهای بزرگ و با طراحی کلاسیک کاملا سازگاری دارد.

برای داشتن نتیجه ای بهتر، ابتدا نقطه مرکزی تابلو را روی دیوار مشخص کنید. سپس با استفاده از مداد و متر، فضای مورد نظر را اندازه‌گیری و با توجه به اندازه تابلو و فضای مورد نظر، محل نصب تابلو را تعیین و پس از آن با استفاده از میخ و پیچ، تابلو را به دیوار بچسبانید.



کاربرد تابلو قاب آینه 3 تیکه

تابلو قاب آینه 3 تیکه، به عنوان یک ابزار دکوراسیون داخلی، می‌تواند در انواع فضاها و محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله کاربردهای این تابلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1_ اتاق خواب

2_ سالن پذیرایی

3_ اتاق نشیمن

4_ رستوران و کافه

فراموش نکنید در برخی محیط ها نباید از این تابلو استفاده کرد. به عنوان مثال؛ در فضاهایی که دارای سطوح بسیار پوشیده شده هستند، مانند دفاتر کار و یا اتاق های درمانی، بهتر است از این محصول استفاده نکنید تا فضای آرام و صمیمی را آشفته نسازید.



همچنین در فضاهایی که روشنایی کم است، استفاده از این تابلو اصلا انتخاب آگاهانه ای نمی باشد زیرا به دلیل عدم وجود نور کافی، نمی توان دید مناسبی داشت.

اما در حالت کلی، این تابلو برای تزیین اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق کار، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها،مطب‌ها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در فضاهای کوچک و بدون پنجره، نصب این تابلو به عنوان آینه می‌تواند محیط را بزرگ‌ و دلباز تر نشان دهد.

در صورتی که از تابلو قاب آینه 3 تیکه به عنوان یک قطعه دکوراسیون استفاده می کنید، باید به نکات زیر نیز توجه نمایید؛

_ موقعیت مناسب

بهتر است قبل از نصب تابلو، موقعیت مناسب برای آن را در نظر بگیرید.تابلو را در مکانی نصب کنید که بتواند جلوه چشم‌نواز و جذابی را ایجاد سازد.

همچنین، باید تابلو قاب آینه 3 تیکه در جایی نصب شود که در معرض آفتاب مستقیم نباشد تا از تغییر رنگ و پوسته پوسته شدن آینه‌ها جلوگیری شود.

_ ترکیب با دیگر قطعات دکوراسیونی

برای ایجاد یک دکوراسیون کامل، باید این تابلو را با دیگر قطعات دکوراسیون، مانند فرش و پرده هماهنگ کنید. این امر می‌تواند به ایجاد تراز میان اجزای مختلف فضا کمک کرده و باعث افزایش زیبایی و جذابیت آن شود.

_ نگهداری

برای نگهداری و تمیز نگه داشتن تابلو قاب آینه 3 تیکه، باید آن را با یک پارچه نرم و خشک تمیز نمایید. همچنین، استفاده از مواد شیمیایی برای پاک کردن تابلو باید خودداری کنید، زیرا این مواد به سطح آینه آسیب می رسانند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از تابلو قاب آینه 3 تیکه به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و فضای خود را زیباتر کنید.



خرید تابلو قاب آینه 3 تیکه

_ کیفیت مواد

از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، کیفیت موادی است که هنگام تولید استفاده شده‌اند. زیرا دوام و زیبایی نهایی تابلو قاب آینه 3 تیکه به متریال وابسته است.

_ اندازه

حتماً باید اندازه تابلو را با فضای مورد نظرتان مطابقت دهید تا بهترین جلوه را در محیط ایجاد سازد و به سادگی با تمامی آیتم ها هماهنگ شود.

_ طراحی

طراحی تابلو باید با دکوراسیون داخلی و سبک هارمونی مناسبی را ایجاد کند.

_ قیمت

باید به قیمت تابلو نیز توجه کنید. قیمت تابلو باید با کیفیت آن مطابقت داشته باشد.

_ محل خرید

باید از فروشندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید تا از کیفیت و اصالت تابلو مطمئن شوید.

_ نحوه نصب

باید از نحوه نصب تابلو قاب آینه 3 تیکه نیز آگاهی داشته باشید تا بعد از خرید بتوانید به راحتی آن را نصب کنید.

با رعایت نکات فوق، می‌توانید تابلو قاب آینه 3 تیکه با کیفیت و زیبا را یافته و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

در نگاه کلی تابلو قاب آینه 3 تیکه با ظاهری شیک و جذاب، جایگاه ویژه‌ای در دنیای دکوراسیون داخلی دارد و می‌تواند به عنوان یک جزء تزئینی مهم در انواع فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

این تابلو با ترکیب قاب‌های زیبا و آینه‌های کوچک، عمق و ابعاد بیشتری به محیط اطراف خود بخشیده و با استفاده از طرح و رنگ‌های مناسب، می‌تواند به شما در تزئین دکوراسیون دلخواه کمک نماید.

همچنین با رعایت تمامی نکاتی که در خرید و چیدمان این تابلو مهم است، به راحتی از زیبایی و شکوه این تابلو بهره‌مند شوید.

با توجه به اینکه تابلو قاب آینه 3 تیکه با تمام سبک‌های دکوراسیون سازگاری دارد و قیمت مناسبی نیز دارد، می‌توانید این محصول را هنگام خرید از مجموعه قائم گلس، شخصی سازی کرده و از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند شوید.

منبع : قائم گلس

مطلب مرتبط؛

تابلو آینه شکسته

تابلو 3 تکه دیواری

تابلو آینه ای دکوراتیو

تابلو سه تیکه آینه ای

تابلو آینه ای مدرن

تابلو قاب آینه ای

 

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو پازلی

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، فرآیند ساخت آینه بسیار ساده تر از گذشته شده، و تمامی مراکز با استفاده از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های اتوماتیک روز دنیا، اقدام به ساخت آینه می کنند، که همین امر باعث سهولت تولید مرکز فروش آینه های دکوراتیو پازلی، در این صنعت شده است.

یکی از بهترین آیتم ها برای ایجاد تغییری اساسی در دکوراسیون منزل، انتخاب یکی از انواع مدل آینه های دکوراتیو پازلی بوده، که البته با در نظر گرفتن تنوع این محصول، شاید این گزینش برای شما کمی سخت و زمان بر باشد.

بهره بردن از آینه های پازلی در چیدمان، علاوه بر ایجاد انعکاس نوری جذاب، تاثیر زیادی بر روی متریال پیرامون خود نیز می گذارد؛ یعنی همه چیز جلوه ای تازه و نو پیدا خواهد کرد.

البته فراموش نکنید برای داشتن انتخابی مناسب، باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

برای ساخت آینه های دکوراتیو، ابتدا شیشه را با توجه به ابعاد مورد نظر، برش داده و برای ایجاد بازتاب و انعکاسی جذاب و بی نقص، یک سمت از شیشه را با موادی از جمله؛ نقره، طلا و کروم می پوشانند.

در گذشته برای تولید این محصول از جیوه استفاده می شد، که امروزه به دلیل ایجاد سموم و تخریب محیط زیست، استفاده از آن منسوخ و متریالی، که ضرر کم تری دارند جایگزین شده اند.

برای ساخت آینه ای با بازتاب بی نظیر نور، تمامی مراحل باید بدون نقص و هر گونه ناخالصی از میان برداشته شود، که خوشبختانه در مرکز فروش آینه های دکوراتیو قائم گلس، تمامی این فرآیند تحت نظر زبده ترین افراد و نیروی انسانی کارکشته صورت می گیرد.

نگاه کلی به مراحل ساخت آینه های دکوراتیو قائم گلس

_ تولید شیشه در ابعاد و ضخامت مورد نظر

_ پوشاندن یک سمت شیشه با یک لایه نازکی از ترکیبات فلزی

_ ایجاد طرح های گوناگون بر روی آینه با هنر دست

_ کنترل کیفیت محصول با استفاده از میکروسکوپ های مخصوص

_ بسته بندی ایمن

مجموعه قائم گلس چه آینه های تولید می کند ؟

در حالت کلی مجموعه ما 2 گروه آینه مختلف که هر کدام شامل زیر گروه های خاصی هستند را تولید و  به بازار عرضه می کند.

محصولات قائم گلس به شرح زیر می باشند؛

آینه های دکوراتیو

·        آینه های دکوراتیو لوزی

·        آینه های دکوراتیو خورشیدی

·        آینه های دکوراتیو پازلی

·        آینه های دکوراتیو پلکسی

·        آینه های دکوراتیو دایره ای

·        آینه های دیواری قدی

·        آینه کنسول

·        آینه های دکوراتیو کلاسیک

تابلو قاب 3 تیکه

·        تابلو قاب آینه ای

·        تابلو قاب آینه ای سه تیکه

·        ….

کلام آخر

ما در مرکز فروش آینه های دکوراتیو قائم گلس، سعی بر این داریم که پاسخی در خور به نیاز های مشتری داده و تمامی سلایق را پوشش دهیم.

مرکز فروش آینه های قائم گلس، مفتخر است که تا به امروز بیشترین جلب رضایت مشتری را بین رقبا داشته و با ارائه بهترین محصولات دکوراتیو، نامی جاوید در ذهن مشتریان خود حک، و با استفاده از هنر روز صنعت آینه سازی و صنایع دستی نیروی انسانی، بهترین کیفیت محصولات خود را به مشتری ارائه می دهد. شما می توانید با مطالعه راهنمای خرید آینه های دکوراتیو پازلی، از انواع مدل این محصول آگاهی کامل یافته و به خرید این کالا بپردازید.

منبع: قائم گلس

مطالب مرتبط:

مرکز فروش آینه های دکوراتیو پازلی

خرید آینه های دکوراتیو پازلی

 

خرید آینه های دکوراتیو لوزی

طراحی دکوراسیون داخلی منازل، امروزه از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده است. آینه های دکوراتیو نقش بسزایی را در زیبا سازی دکور منزل و حتی محل کار شما ایفا میکند. در ادامه ی مقاله قصد داریم در رابطه با خرید آینه های دکوراتیو لوزی، عوامل موثر بر خرید و اطلاعات کلی در رابطه با نحوه خرید آینه های دکوراتیو لوزی را شرح خواهیم داد.

شما میتوانید با مراجعه به مرکز فروش آینه های دکوراتیو، به خرید آینه های دکوراتیو لوزی پرداخته و فضای منزل و محیط کار خود را به طور شگفت انگیزی تغییر داده و با کمترین هزینه به زیبا سازی مکان موردنظر خود بپردازید. آینه های دکوراتیو لوزی دارای طرح ها رنگ هایی متفاوتی می باشند که هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، میتوانید از این تنوع بهترین انتخاب را داشته و از آن لذت ببرید.

خرید آینه های دکوراتیو لوزی

هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، باید به معایب و مزیت های آن دقت نمایید. همچنین جنس آینه مورد نظر در خرید آن بسیار هم بر قیمت و هم زیبایی آینه بسیار تاثیر گذار می باشد.

با مراجعه به مرکز فروش، هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، باید با کاربرد آینه انتخابی خود آشنا شده و محل نصب آینه را مدنظر قرار داده و با توجه به آن به خرید آینه های دکوراتیو لوزی، بپردازید.

آینه های دکوراتیو لوزی را میتوانید در اندازه ها و تکه های متفاوت سفارش داده و به خرید آن بپردازید. آینه های دکوراتیو لوزی در انواع رنگ های شامپاینی، برنزی، نقره ای، طلایی و رنگ های ترکیبی موجود می باشد. نکته حائز اهمیت این است که انتخاب هر رنگ در قیمت و همچنین کیفیت آینه بسیار تاثیر گذار می باشد.

نکته ی دیگری که هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، باید درنظر داشته باشیم این است که، تراش بکار رفته در اطراف آینه های دکوراتیو را باید موقع خرید محصول در نظر بگیرید.

چرا که تراش آینه هایی که از سبک الماس پیروی میکنند، در قیمت و جنس آینه نیز تاثیرگذار است.

هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، باید به سطح آینه توجه کنید که حتما صاف و صیقلی و بدون برآمدگی و فرو رفتگی باشد. در ساخت آینه های دکوراتیو لوزی، هم از جیوه فشرده شده استفاده میشود و هم از نقره.

استفاده از نقره در ساخت آینه های دکوراتیو لوزی، بر کیفیت و قیمت آینه بسیار تاثیر گذار بوده و باعث می شود آینه عمری طولانی مدت در منزل و محل کار مهمان شما باشد.

مزیت خرید آینه های دکوراتیو لوزی

بهترین ویژگی این نوع از آینه های دکوراتیو، این است که به راحتی تکه ها از هم جدا شده و می توانید در بخش های مختلف منزل مانند راهرو ها، اتاق های پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب ها و… به نصب و زیبا سازی فضا توسط این آینه بپردازید.

جالب است بدانید، هنگامی که پس از خرید آینه های دکوراتیو لوزی، یکی از تکه های این آینه آسیب دیده یا شکست، به راحتی می توانید تکه ای دیگر را جایگزین نموده و هرگز ناقضی این کالا به چشم نخواهد آمد.

ویژگی دیگر این آینه این است که به راحتی و بدون نیاز به نصاب متخصص آینه، شخصا میتوانید آینه را در کجای مکان مدنظر خود نصب کرده و از جلوه ی زیبای آینه لذت ببرید.

آینه های دکوراتیو لوزی، از ظاهری تقریبا کلاسیک برخوردار می باشند، که به راحتی با هر سبک منزلی ست می شود. آینه های دکوراتیو لوزی را میتوانید به راحتی دراتاق خواب کودک خود استفاده کنید.

ظاهر کلاسیک گونه آینه های دکوراتیو لوزی، به آسانی با سبک های مدرن، سلطنتی، اسپرت تلفیق شده و خرجی زیبایی را به شما ارائه می دهد.

انتخاب جنس مناسب هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی

آینه های دکوراتیو لوزی که برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی مکان موردنظر به کار میروند، در جنس های مختلف تولید شده که متریال بکار رفته در هر جنس، باعث تخمین کیفیت آینه تاثیر بسزایی دارد.

هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، با نگاه کردن به پشت آینه می توانید پی ببرید که محصول موردنظر از جیوه فشرده شده ساخته شده یا نقره!

به طبع استفاده از نقره، به عنوان متریال اولیه آینه های دکوراتیو لوزی، باعث بهای گران این آینه شده و همچنین باعث ماندگاری و کیفیت بی بدیل محصول شما می شود.

کلام آخر

الزاما باید قبل از خرید آینه های دکوراتیو لوزی، مشخص کنید که از این محصول در چه مکانی میخواهید استفاده نمایید. و یک مقیاس کلی از ابعاد فضای مورد نظر در ذهن خود داشته باشید که تکه های آینه دکوراتیو خود را متناسب با فضای موردنظر، انتخاب و به خرید آینه های دکوراتیو لوزی، با رنگ و هارمونی متناسب بپردازید.

شما می توانید با استفاده از راهنمای خرید آینه های دکوراتیو لوزی، بهترین طرح را از انواع مدل های این محصول انتخاب نموده و کالایی با بهترین قیمت از مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، تهیه نمایید.

انتخاب رنگ مناسب در خرید این محصول بسیار در زیبا سازی هرچه بیشتر آن تاثیر دارد. میتوانید آینه را با مبلمان و پرده و حتی با رنگ های تیره و روشن کاغذ دیواری منزل خود ست کنید.

هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، برای ساخت فضای سلطنتی میتوانید از رنگ های تیره و شامپاینی و یا برنز استفاده نمایید. همچنین می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل نوعروسان از رنگ های نقره ای و سفید و به طور کلی رنگ های روشن استفاده کنید.

انواع تراش آینه در محصول باعث، ارزانتر شدن و یا گران تر شدن آینه می شود. تراشه های الماس مانند باعث زیابیی و جلال چند برابر آینه شده و اکثر مشتریان را ترغیب به خرید آینه های دکوراتیو لوزی، با تراشه های الماس ترغیب می کند.

یکی از ویژگی آینه های دکوراتیو لوزی، این است که تقریبا تمامی رنگ های موجود در صنعت آینه را پوشش داده و هیچ وقت مشتری هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، دست خالی نمی ماند.

آینه های دکوراتیو در انواع اقسام سبک های متفاوت از جمله پلکسی، آینه های کاربردی، آینه های تزئینی و… می باشند.

ممکن است هنگام انتخاب محصول موردنظر به دلیل حجم بی نظیری از تنوع دچار سردرگمی و ابهام شوید، اما نگران نباشید، چرا که با به مراجعه به مجموعه قائم گلس، و با حضور کارشناسان متخصص طراحی دکوراسیون داخلی مجموعه، می توانید بهترین تصمیم را در راستای خرید آینه های دکوراتیو لوزی، گرفته و به فضای منزل یا محیط کار خود ببخشید.

منبع: قائم گلس

مطالب مرتبط:

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی

قیمت آینه های دکوراتیو لوزی

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو لوزی

 

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو لوزی

آینه های دکوراتیو لوزی، یکی از جدیدترین، شکیل ترین و منحصر به فرد ترین قسمت دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص می دهد، چرا که علاوه بر زیبایی چشم نواز خود، با نمایش تصویر وسایل، باعث بزرگ تر نشان داده شدن محیط و انعکاس چندین برابری نور، باعث روشنایی بیشتر منزل خواهد شد.

آینه های لوزی به شکل چند تکه وجود دارند که باعث، تمایز این نوع محصولات خواهد شد.

جالب است بدانید که آینه لوزی، امکان برش در محل را نیز دارد، و جهت نصب در منزل یا محل کار شما شخصی سازی خواهد شد.

طرح آینه های دکوراتیو لوزی به شکل الماس می باشند که نشانگر تمایز و مدرنیته بودن این طرح نسبت به اشکال دیگر است. این نوع آینه جهت استفاده در طراحی داخلی منزل شما انتخابی زیبا و مطمئن برای شما خواهد بود و با ماندگاری بالا فضایی منحصر به فرد را برای شما به مدت طولانی حفظ می کند.

نصب آینه های دکوراتیو لوزی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود، و دیگر مزیت نصب این نوع آینه، راحتی انجام این کار می باشد و افراد عادی که تخصصی در نصب آینه های دکوراتیو هم ندارند، میتوانند این عمل را در کوتاه ترین زمان انجام داده و نیاز به نصاب و پرداخت هزینه های اضافی هم نباشد.

از انواع مدل و رنگ های آینه های دکوراتیو لوزی می توان به رنگ های: برنز، سفید و مسی اشاره کرد، که با توجه به هارمونی دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانید متناسب ترین رنگ را انتخاب کرده و زیبایی محیط کار یا منزل خود را دوچندان کنید.

آینه های دکوراتیو لوزی که به صورت تخصصی تراش خورده اند، در اندازه ها و رنگ های مختلف می توانند تمامی سلایق را پوشش داده و با توجه به ابعاد، قیمت آنان نیز متغیر می شود.

جالب است بدانید که آینه های دکوراتیو لوزی در حالت عادی با گذشت زمان جذابیت و شفافیت و کیفیت خود را از دست میدهند، اما آینه های دکوراتیو لوزی نسل جدید به این شکل نبوده و دارای بالاترین کیفیت هستند که انتخابی همیشگی و ماندگار برای شما به شمار خواهد رفت.

آینه های دکوراتیو طرح لوزی، دارای روکش های گوناگونی از جنس آلومینیوم و مس می باشد، که امکان حکاکی نقوش زیبا روی آنان بوده، که باعث زیبایی دو چندان آینه دکوراتیو می شود.

روکش آلومینیومی در آینه های دکوراتیو لوزی، دارای سطح صیقلی زیبا و انعطاف پذیری خاصی می باشند که در عین حال کارایی بیشتری نیز دارند.

گاهی نیز جهت افزایش جذابیت آینه های دکوراتیو لوزی، در قسمتی از حاشیه های آینه را با گرد طلا زینت می بخشند، که این کار زیبایی چشم نوازی به آینه می بخشد.

آینه های دکوراتیو لوزی، علاوه بر اینکه یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین آینه ها می باشد، که در عین حال از قیمت منصفانه ای نیز برخوردار است.

جالب است بدانید که آینه های دکوراتیو لوزی همان آینه های مربع هستند که، با کمی تغییر در زاویه های داخلی، به شکل لوزی شکیل درآمده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بنابراین آینه های دکوراتیو لوزی، که یکی از خوش ساخت ترین آینه های دکوراتیو حال حاظر می باشد، علاوه بر منزل در محل کار و یا سالن کنفرانس ها نیز قابل استفاده بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

خرید آینه های دکوراتیو لوزی

مواردی که باید هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

رنگ آینه، اندازه آینه، محل نصب آینه ها، تراش آینه.

رنگ آینه های دکوراتیو

همانطور که میدانید، رنگ اجناس در هر کالایی از جمله خرید آینه های دکوراتیو لوزی، بسیار تاثیر گذار بوده و باید با توجه به هارمونی دکوراسیون داخلی محل مدنظر، رنگ آینه را انتخاب نمایید. آینه سیلور(آینه ساده)، آینه شامپاینی، آینه برنز، آینه طلایی، آینه دودی و… انواع مدل آینه هایی هستند که باید با توجه به نور، فضا، اندازه محیط و وسایل استفاده شده در مکان مدنظر، بهترین رنگ را هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، انتخاب نمایید.

اندازه آینه

آینه های دکوراتیو لوزی، در ابعاد متفاوتی تولید و عرضه می شوند، و با توجه به سلیقه مشتری در کوچکترین یا بزرگترین ابعاد برش خواهند شد.

هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی باید محل نصب آینه را با دقت بررسی نموده و با توجه به مکانی که در اختیار دارید به انتخاب ابعاد آینه موردنظر بپردازید.

با توجه به مدل آینه های دکوراتیو لوزی، انتخاب این مدل آینه می تواند ایده آل ترین تصمیم باشد چرا که با توجه به زوایای طرح لوزی، امکان قرار دادن این مدل، در هر کجای منزل و محل کار شما ممکن بوده، درنتیجه خرید آینه های دکوراتیو لوزی انتخابی هوشمندانه در خرید آینه می باشد.

محل نصب آینه

در بحث خرید آینه های دکوراتیو لوزی، باید در قدم اول مکان که جهت دیزاین در اختیار دارید را سنجیده و با توجه به نور موجود در فضا، مناسب ترین رنگ آینه و سپس مناسب ترین اندازه را انتخاب نمایید.

به طور مثال بر اساس نظریه کارشناسی شده طراحان دکوراسیون داخلی، استفاده از آینه هایی با ابعادی عریض، مناسب دیزاین پشت میز تلویزیون است، اما در طراحی دیزاین کنج اتاق خواب، باید به خرید آینه های دکوراتیو لوزی با ابعادی کوچک و بزرگ به صورت ترکیبی، بپردازید.

بنابراین یکی از مهمترین فاکتورها در خرید آینه های دکوراتیو لوزی، بررسی محل نصب آینه می باشد، چرا که خرید مناسب ترین گزینه تاثیر بسزایی در زیبایی و جلوه منزل یا محل کار شما خواهد داشت.

تراش آینه

تراش آینه های دکوراتیو لوزی، در سایزها و ابعاد متفاوتی انجام می شود. تراش این نوع از آینه را باید از دور آینه ها مورد بررسی قرار داد.

تراش کار، در خرید آینه های دکوراتیو لوزی، در قسمت برش زوایای آینه بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که اگر تراش این قسمت اصولی نباشد، باعث کاهش عمر آینه خواهد می شود.

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

آینه های دکوراتیو لوزی، در انواع مختلف پازلی، یک تکه، ترکیبی و… عرضه می شود که با توجه به استفاده و سلیقه مشتری، قابل سفارش می باشد.

برای مثال، پرطرفدارترین مدل آینه های دکوراتیو لوزی، می توان به مدل یک تکه (سرتاسری) اشاره نمود،

که از این مدل برای طراحی و دیزاین پشت تلویزیون استفاده می شود، که دیوار قسمت پشتی تلویزیون را به صورت کامل پوشش می دهد.

یکی دیگر از مزیت های این مدل آینه های دکوراتیو لوزی، استتار عیوب دیوار می باشد، به اینمعنا که نیازی نیست با پرداخت هزینه های سرسام آور کاغذ دیواری به پوشاندن عیوب منزل خود بپردازید، و با خرید این مدل آینه های دکوراتیو لوزی، می توانید استتار مدرن عیوب دیوار را برای منزل خود به ارمفان بیاورید.

قیمت آینه های دکوراتیو لوزی

همانطور که می دانید، عوامل بسیاری در قیمت آینه های دکوراتیو لوزی تاثیر گذار می باشد. اجماعا چنانچه بخواهیم توضیح کلی در رابطه با ارزان ترین و گران ترین آینه های دکوراتیو لوزی ارائه دهیم، باید بگوییم آینه های آبی و دودی از انواع مدل آینه های لوزی، جزء گران ترین انواع این آینه بوده، سپس آینه های طلایی و برنز جزء گران قیمت ها بوده و در وهله آخر آینه های دکوراتیو لوزی نقره ای (سیلور) ارزان ترین نوع این آینه ها به شمار می رود.

مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی

با مراجعه به مرکز فروش آینه های لوزی، شاهد تمامی انواع مدل این نوع آینه دکوراتیو می باشید که در رنگ های برنزی، مسی، نقره ای، طلایی و… دلبری میکنند. همچنین می توانید از انواع مدل پلکسی آینه های دکوراتیو لوزی نیز دیدن کرده و مناسب ترین مورد را برای استفاده در مکان مورد نظر خود استفاده نمایید.

در مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، شاهد هنرنمایی دستان پرکار نیروی انسانی مجوعه و تلفیق هنر و ماشین آلات اتوماتیک و به روزترین دستگاه های روز صنعت آینه سازی خواهید بود.

کلام آخر

در مقاله فوق در رابطه با انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی و قیمت و مرکز فروش و خرید این نوع از آینه های دکوراتیو به صورت کامل توضیح داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، از زیبایی های بی نظیر این سبک از آبگینه برخوردار میشوید. آینه های پلکسی دکوراتیو لوزی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اصطلاحا به آینه های نشکن معروف می باشند.

به طور کلی هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، با توجه به نوع مدل انتخابی و مشاهده شده در مرکز فروش این محصول، ممکن است قیمت های متفاوتی را شامل شود، که با توجه به طرح انتخابی شما، کالای مدنظر را دریافت خواهید کرد.

تو خالی بودن و تراش این نوع از آینه، باعث استحکام اطراف آن شده و تحت سنگین ترین فشار ها نیز شکسته نخواهد شد.

آینه های دکوراتیو لوزی، دارای سبک های متفاوتی می باشد که انتخاب را برای اکثر مشتریان دشوار می کنند. شما میتوانید با بیان نمودن رنگ و هارمونی دکوراسیون داخلی محیط مدنظر خود از جمله منزل یا محل کار، میتوانید با کمک طراحان دکوراسیون داخلی مجموعه قائم گلس، بهترین تصمیم را در خرید آینه های دکوراتیو لوزی اتخاذ نمایید.

منبع: قائم گلس

مطالب مرتبط:

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی

قیمت آینه های دکوراتیو لوزی

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو لوزی

 

قیمت تابلو آینه شکسته

قیمت تابلو آینه شکسته

تابلو آینه شکسته یک اثر هنری پرطرفدار و جذاب بوده که در بسیاری از محیط‌های داخلی و خارجی از آن استفاده می شود. این محصول در واقع یک تابلوی دکوراتیو است که از چندین قطعه آینه کوچک با شکل‌های متنوع و جذاب برای ایجاد حس عمیقی در بیننده تشکیل شده است.

تاریخچه‌ی تابلوی آینه شکسته به دوره‌ی رنسانس باز می‌گردد. در آن زمان، هنرمندان از تکنیک‌های مختلفی برای ساخت این کالا استفاده می‌کردند. (همچنین در قرن بیستم نیز تابلو آینه شکسته، کاربرد زیادی داشته است)

استفاده از تابلوی آینه شکسته در دکوراسیون داخلی یکی از روش‌های محبوب میان دکوراتورها بوده که به منظور افزایش جذابیت و زیبایی اتاق‌ها، سالن‌ها، فضاهای اداری و تجاری و … انجام می‌ گردد.

فراموش نکنید این تابلو می‌تواند یک مرکز جذب دید مخاطب باشد و به آن‌ها احساسی عمیق و جذاب از فضایی که در آن هستند را القا نماید.



عوامل موثر بر روی قیمت تابلو آینه شکسته

  • اندازه و ابعاد تابلو

اندازه و ابعاد، یکی از مهم ترین عوامل اثر گذار بر قیمت نهایی تابلو آینه شکسته است. تابلوهای بزرگتر به دلیل استفاده از مقدار زیادی از آینه و همچنین نیاز به کار حرفه‌ای جهت نصب، بهای بیش تری دارند.

  • جنس و نوع آینه

آینه‌هایی با کیفیت بالا و مقاومت بیشتر در برابر خط و خش، قیمت بالاتری دارند. همچنین، ضخامت نیز در هزینه نهایی تاثیر مستقیمی دارد.

  • طراحی و شکل تابلو

طراحی و شکل نیز تاثیر زیادی بر روی هزینه نهایی دارد، تابلوهایی با طرح و شکل‌های خاص و ظریف، قیمت بیشتری دارند.



  • محل و نحوه فروش

محل و نحوه فروش نیز می‌تواند بر قیمت تابلو آینه شکسته تأثیر گذار باشد. فروشگاه‌های بزرگتر و معتبر در کلان شهرها، عموما قیمت‌های بیشتری دارند.

  • شرایط نصب

نصب تابلو در محل‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است یا نیاز به استفاده از تجهیزات خاص دارد، و همین موضوع باعث افزایش هزینه نهایی خواهد شد.

بنابراین، قیمت تابلو آینه شکسته تحت تأثیر چندین عامل قرار می‌گیرد و هر کدام از این موارد به تنهایی می‌تواند باعث افزایش و یا کاهش هزینه شود.

همچنین می توانید، برای تعیین قیمت مناسب تابلو آینه شکسته با مشاوران فروشگاه قائم گلس تماس گرفته و علاوه بر دریافت لیست قیمت، از مشاوره های رایگان نیز بهره مند شوید.

در نهایت

با توجه به محبوبیت و جذابیت تابلو آینه شکسته، امروزه بسیاری از شرکت‌های دکوراسیون داخلی، مبلمان و تولید کنندگان محصولات دکوراتیو، این کالا را با قیمت‌ و طرح‌های متنوعی ارائه می دهند.

بهره‌مندی از تابلو آینه ای شکسته در دکوراسیون داخلی به دلیل ظاهر جذاب و تاثیرگذار آن بر روی فضا، در میان دکوراتور ها محبوب بوده و این محصول می‌تواند به عنوان یک اثر هنری برای تزئین دیوار مورد استفاده قرار گیرد. خوشبختانه با توجه به تنوع طرح‌ها، می‌توان آن را با سلیقه‌ها و سبک‌های مختلف هماهنگ ساخت.

با توجه به تمامی موارد فوق، باز هم انتخاب یک محصول نهایی که بتواند تمامی ویژگی های مورد علاقه شما را داشته باشد، کمی دور از ذهن به نظر می رسد، به همین خاطر، فروشگاه قائم گلس تلاش کرده تا با ایجاد بستری مناسب، مشتریان بتوانند پیش از خرید تابلو آینه ای شکسته از مشاوره های رایگان نیز بهره مند شوند.

سوالات متداول

چه عواملی بر رو ی قیمت تابلو آینه شکسته تاثیر می گذارد ؟

اندازه و ابعاد تابلو، جنس و نوع آینه، طراحی و شکل تابلو، محل و نحوه فروش، شرایط نصب و .... .

آیا ابعاد نهایی محصول بر روی قیمت تابلو آینه شکسته تاثیر دارد ؟

بله.

منبع : قائم گلس

مطالب مرتبط؛

خرید تابلو آینه شکسته

معرفی انواع مدل تابلو آینه شکسته

مرکز فروش تابلو آینه شکسته