سرگرمی و دانستنی

مجله تکنولوژی و سرگرمی

سرگرمی و دانستنی

مجله تکنولوژی و سرگرمی

شماره پشتیبانی آی کاپ رسالت و شماره تماس پشتیبانی ای کاپ

یکی از اقدامات مقدماتی برای ثبت درخواست وام مسکن بانک رسالت و به طور کلی دریافت وام بانک رسالت ،خرید سفته الکترونیکی در ای کاپ می باشد، لذا شما میتوانید با ادامه مقاله زیر و یا تماس با پشتیبانی بانک رسالت از نحوه خرید سفته در ایکاپ آگاهی پیدا کنید.

پشتیبانی آی کاپ

شما می توانید از طریق مرکز پشتیبانی ای کاپ ، به حل تمامی ارورها و مشکلات پیرامون این بستر پرداخته و از طریق شماره پشتیبانی آی کاپ رسالت، با کارشناسان ارتباط گرفته و با سهولت از سامانه آی کاپ در راستای دریافت وام و تسهیلات بانک رسالت استفاده نمایید.
آی‌ کاپ به عنوان یک سامانه جامع پرداخت الکترونیکی، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه کاربری را برای شما رقم زند. در همین راستا، تیم پشتیبانی متشکل از متخصصان مجرب و کارآزموده، به صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات کاربران در استفاده از خدمات مختلف سامانه می‌ باشد.

خدمات پشتیبانی سامانه آی کاپ

با تماس با مرکز پشتیبانی آی کاپ میتوانید خدماتی از جمله موارد زیر را دریافت نمایید:
  • راهنمایی و مشاوره در خصوص خرید سفته الکترونیکی
  • مشاوره دریافت دستگاه کارتخوان بانک رسالت
  • حل مشکلات ثبت امضای دیجیتال
  • پیگیری تاخیر در تایید سفته های خریداری شده
  • جل مشکلات مرحله نصب اپلیکیشن ای کاپ
  • همچنین می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی بانک رسالت، به دریافت اطلاعات جامع در رابطه با افتتاح حساب و دریافت تسهیلات بپردازید.
لازم به ذکر است جهت پیگیری وام بانک رسالت نیز می توانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

امکانات اپلیکیشن ای کاپ

  • خرید سفته الکترونیکی
  • ضمانت سفته الکترونیکی
  • درخواست دریافت دستگاه کارتخوان بانک رسالت
  • خرید شارژ و پرداخت انواع قبوض
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • برآورد وام بانک رسالت
  • انتقال امتیاز وام بانک رسالت به دیگران (معرفی وام)
  • احراز هویت سجام
  • و چندین امکان دیگر

افتتاح حساب بانک رسالت (به صورت اینترنتی و غیرحضوری)

در ادامه، نحوه افتتاح حساب بانک رسالت غیر حضوری را به‌ طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد. همچنین به مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب انلاین بانک رسالت  و روش‌ های پیگیری افتتاح حساب نیز اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را درباره افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت را به‌ دست آورید.

افتتاح حساب بانک رسالت

جهت افتتاح حساب بانک رسالت به صورت اینترنتی، مراحل زیر را طی نمایید:
  • وارد سامانه rqbank.ir شوید
  • گزینه عضویت و افتتاح حساب را انتخاب کنید
  • شماره تلفن همراه خود را درج نمایید
  • کدتایید شده پیامک شده را وارد کنید
  • پس از درج تمامی اطلاعات خواسته شده افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت تکمیل خواهد شد

مدارک افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب اینترنتی در بانک رسالت، عبارت اند از:
1. بارگذاری کارت ملی هوشمند فرد متقاضی.
2. وارد کردن دقیق کد ملی و تاریخ تولد همراه با سریال کارت ملی (الزامی).
3. تکمیل کردن تمامی اطلاعات فردی و شغلی از جمله وضعیت تاهل و شغل و غیره.
4. وارد کردن کد پستی همراه با آدرس دقیق محل سکونت.
5. پر کردن مواردی مانند آدرس محل کار و کانون همیار اجتماعی که اختیاری است و پر کردن آن الزامی نیست.
6. امضای فرد متقاضی روی کاغذ سفید و بارگذاری آن در سامانه.
7. پرداخت هزینه صدور کارت بانک رسالت از طریق فیش پرداختی.

آموزش تصویری افتتاح حساب بانک رسالت

همانطور که میدانید تمامی مراحل افتتاح حساب بانک رسالت، به صورت اینترنتی اعمال شده و در عین حال انجام تمامی اقدامات پیرامون گشایش حساب بانک رسالت به صورت غیر حضوری می باشد.
مهمترین مرحله افتتاح حساب غیرحضوری بانک رسالت، احراز هویت است که توسط ویدئو سلفی انجام شده، تنها وسیله لازم افتتاح حساب جاری بانک رسالت غیر حضوری، تلفن همراه هوشمند می باشد.
جهت افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت با گوشی، اینترنت تلفن همراه خود را روشن کرده، و با فیلترشکن خاموش، وارد مرورگر خود شده و آدرس اینترنتی mresalat.ir را جست و جو نموده، و وارد اولین نتیجه بالا آمده شوید.
در این بخش وارد اولین صفحه از مراحل افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت شده اید، از بین گزینه های موجود عبارت “عضویت در کانون همیاری اجتماعی” را انتخاب نمایید.
حتماً به خاطر داشته باشید که با انتخاب این گزینه، باید کد و نام کانون اجتماعی را در دسترس داشته باشید؛ در غیر این صورت، سعی کنید از روی نقشه کانون اجتماعی نزدیک‌ترین به محل زندگی خود را انتخاب کنید.
اگر گزینه انتخاب کانون برای شما غیرفعال بود، باید با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید و مشکل را رفع کنید. همچنین، مشاوران ما نیز می‌ توانند در این امر به شما کمک کنند؛ کافی است با متخصصان ما در ارتباط باشید.
برای پیدا کردن آدرس محل سکونت خود از روی نقشه، دقت کافی لازم است تا در زمان صدور کارت بانکی مشکلی برای شما ایجاد نشود.
پس از ورود به سامانه افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت، لازم است اطلاعات و مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری کنید.
پس از پرکردن تمامی موارد خواسته شده و بارگذاری مدارک مورد نیاز، سامانه افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت یک پیامک حاوی برای شما ارسال خواهد کرد:
توصیه می‌ کنیم در زمان مشخص شده در محل سکونت خود حضور داشته باشید تا کارشناس مربوطه بتواند شرایط را برای شما احراز کرده و کارت بانکی را به شما تحویل دهد.

افتتاح حساب بانک رسالت برای افراد زیر ۱۸ سال

افراد زیر ۱۸ سال نمی‌ توانند به تنهایی به افتتاح حساب بانک رسالت غیر حضوری بپردازند، و نیاز است که ولی یا نماینده قانونی آن‌ ها این کار را انجام دهند. در بخش اطلاعات نماینده، مدارک و اطلاعات ولی یا نماینده قانونی بارگذاری می‌ شود.
بنابراین با این راه حل، افتتاح حساب بانک رسالت اینترنتی، برای افراد زیر ۱۸ سال انجام می‌ شود و پس از آن می‌ توانند از خدمات این بانک بهره‌ مند شوند.

افتتاح حساب بانک رسالت برای اتباع خارجی

این بانک، همانند بسیاری از بانک‌ های دیگر، امکان افتتاح حساب جاری بانک رسالت غیر حضوری، برای اتباع خارجی را فراهم کرده است. این افراد برای باز کردن حساب مورد نظر خود، باید ابتدا عضو کانون همیاری اجتماعی شوند و در هنگام ثبت نام، گزینه “اتباع خارجی” را انتخاب کنند.
به هر حال، فراموش نکنید که این گروه از افراد، شرایط خاصی را برای انجام فعالیت‌ های اقتصادی در ایران دارند و باید گذرنامه‌ ای معتبر داشته باشند، و کد اقتصادی را نیز دریافت کنند که از مهم‌ ترین شرایط لازم و ضروری تلقی می‌ شود.
توجه داشته باشید که اتباع ملزم هستند تا پیش از آغاز فرایند افتتاح حساب جاری بانک رسالت غیر حضوری، تمامی شرایط و مدارک ضروری را آماده کنند.

نحوه ویرایش افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت

هنگامی که در سامانه ثبت نام و در افتتاح حساب بانک رسالت اینترنتی شرکت کرده، و کارت خود را دریافت نموده اید، در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات شخصی، باید وارد بخش پنل کاربری خود شده و گزینه “اطلاعات فردی” را انتخاب کنید.
در زمان ویرایش اطلاعات افتتاح حساب جاری بانک رسالت غیر حضوری، شما می‌ توانید مواردی مانند تغییر شماره تلفن همراه، تغییر آدرس محل سکونت و محل کار، و همچنین تغییر در مشخصات فردی خود را اعمال نمایید.
توضیحات تغییر و ویرایش هر کدام از موارد فوق به شرح زیر است:
  • ویرایش آدرس حساب: اگر به دلایل مختلفی مانند تغییر محل سکونت و غیره، نیاز به تغییر آدرس محل سکونت خود در اطلاعات افتتاح حساب بانک رسالت اینترنتی دارید، کافی است ابتدا آدرس جدید خود را وارد کنید و سپس آدرس قدیمی را حذف کنید. برای حذف آدرس قدیمی نیز باید فیلد را خالی کرده و گزینه “حذف تغییر” را انتخاب کنید.
  • تغییر و ویرایش شماره تلفن همراه: اگر در زمان افتتاح حساب بانک رسالت غیر حضوری، شماره تلفن خود را به اشتباه وارد کرده‌ اید، پیامکی برای شما ارسال نمی‌ شود، و ممکن است با مشکل مواجه شوید. برای ویرایش و تغییر شماره تلفن همراه، ابتدا باید گزینه “تمامی قوانین را می‌ پذیرم” را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن همراه صحیح یا جدید خود را وارد کنید. شماره‌ای را وارد کنید که به نام شما، صاحب حساب باشد.
  • تغییر در اطلاعات فردی: اطلاعات فردی مانند شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد را می‌ توانید با انتخاب آنها، تغییر دهید و اطلاعات صحیح را وارد کنید.

پیگیری افتتاح حساب بانک رسالت

با انجام مراحل فوق، پس از افتتاح حساب بانک رسالت اینترنتی، شما قادر خواهید بود وارد وب سایت یا به دانلود اپلیکیشن افتتاح حساب بانک رسالت پرداخته، و پیگیری‌ های لازم را انجام دهید.
برای این منظور، باید وارد حساب کاربری خود شده و گزینه “فرم درخواست کارت بانکی” را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه “پیگیری”، مراحل مورد نیاز را انجام دهید.
کلام آخر
در این مقاله فوق، فرآیند افتتاح حساب بانک رسالت ، به طور کامل برای شما توضیح داده شده است. همچنین، مدارک لازم برای این کار نیز بیان شده تا در صورت تمایل به افتتاح حساب اینترنتی در بانک رسالت، با هیچ گونه مشکلی رو به‌ رو نشوید.
حتماً به یاد داشته باشید که بارگذاری دقیق تمامی این مدارک برای تأیید ثبت‌ نام شما الزامی است. بنابراین، پیشنهاد می‌ کنیم قبل از شروع فرآیند ثبت‌نام، فایل‌ های مربوطه را آماده کرده و آماده‌ سازی لازم را انجام دهید، تا در طول این مراحل مشکلی برای افتتاح حساب بانک رسالت غیر حضوری شما، پیش نیاید.