سرگرمی و دانستنی

مجله تکنولوژی و سرگرمی

سرگرمی و دانستنی

مجله تکنولوژی و سرگرمی

نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس به صورت رایگان

نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس به صورت رایگان

شما می توانید با شماره گیری 9099072958 از تلفن ثابت و بدون کد و صفر از نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس مطلع شده و در کوتاه ترین زمان ممکن از صحت قرارداد ثبت شده و قانونی بودن مراحل ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان مطلع شوید.

بستر خودنویس، سامانه ای قانونی و زیر نظر دولت می باشد که جهت ثبت قرارداد اجاره مسکن به صورت رایگان می باشد. قانونی بودن فرآیند ثبت قرارداد های اجاره مسکن هم توسط افراد عادی و هم توسط دفاتر مشاورین املاک با در دست داشتن کد رهگیری که پس از اتمام مراحل سامانه برای طرفین ارسال می نماید اثبات می شود.

ممکن است در مواردی پس از اتمام و تکمیل تمامی مراحل در این سامانه، طرفین قرارداد جهت اطمینان خاطر از انجام مراحل و ثبت صحیح و قانونی بودن فرآیند دچار سردرگمی شده باشند، در این شرایط می توانند استعلام کد رهگیری را در سامانه انجام داده و با تایید سایت خودنویس که سامانه ای تحت نظر دولت است بر قانونی بودن مراحل ثبت قرارداد اجاره خود ببالند.

در ادامه مطلب آموزش تصویری استعلام کد رهگیری خودنویس به صورت مراحل تصویری شرح داده شده است. لازم است بدانید، طرفین قرارداد در هر یک از مراحل استعلام کد رهگیری دچار اختلالات اینترنتی و مشکلات سایت شوند، می توانند با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و از قانونی بودن ایجاد و ثبت قرارداد اجاره مسکن خود اطمینان یابند.

استعلام کد رهگیری

نحوه استعلام کد رهگیری در سامانه خودنویس

  • وارد سایت khodnevis.mrud.ir شوید
  • نقش خود را انتخاب نموده و گزینه "ورود" را بزنید
  • سپس تلفن همراه خود را در "دولت من" در نموده و پس از ارسال کد تایید به سامانه خودنویس بازگردید
  • سپس استعلام کد رهگیری خود را انجام دهید.

آموزش تصویری استعلام کد رهگیری خودنویس

جهت استعلام کد رهگیری رایگان در سامانه خودنویس وارد سایت رسمی به آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir شوید. سپس به صفحه ای مانند تصویر زیر هدایت خواهید شد. در این بخش گزینه "مدیریت قرارداد ها" را لمس کنید.

در این مرحله کاربران می بایست نقش خود را انتخاب کرده و گزینه "ورود" یا  "ایجاد قرارداد" را لمس کنید.

سپس وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که تصویر ابتدایی سامانه دولت هوشمند (دولت من) می باشد. شماره تلفن همراهی که به نام خودتان است با کیبورد انگلیسی درج نموده و پس از تکمیل مراحل احراز هویت وارد سایت خودنویس شوید.

سپس در این مرحله اطلاعات خواسته شده را در رابطه با قرارداد و نقش فرد را انتخاب نموده و در آخر تایید نمایید.

هر قرارداد اجاره ای که در سامانه ثبت نهایی شود، در آخر یک کد رهگیری منحصر به فرد و خاص خود را دارد.

با توجه به مراحل فوق، طرفین معامله می توانند از روش گفته شده به استعلام کد رهگیری معامله خود بپردازند.

سوالات متداول

1- مدارک موردنیاز جهت ایجاد و ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس چیست؟

جهت ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان در سامانه خودنویس، مدارکی از جمله شناسنامه طرفین قرارداد، سند ملک موردمعامله، کد پستی و همچنین قبوض ملک مورد اجاره (در صورت بالا بودن بدهی) نیاز می باشد.

2- در سامانه خودنویس چگونه قرارداد اجاره ثبت کنیم؟

ابتدا وارد سامانه شوید، گزینه "مدیریت قرارداد" یا گزینه "ایجاد قرارداد" را لمس نمایید. سپس اطلاعات ملک موردنظر را وارد کرده و یک شاهد از طرف موجر و یک شاهد از طرف مستاجر را به سامانه معرفی کنید. در آخر پس از امضا قرارداد توسط طرفین معامله و همچنین امضا شاهدین، قرارداد اجاره مسکن به صورت کامل ثبت شده و کدرهگیری رایگان و قانونی برای شما صادر خواهد شد.

3- چگونه با موبایل یا تبلت یک قرارداد جدید در سامانه خودنویس ثبت کنیم؟

در قدم اول وارد سامانه خودنویس شوید، سپس دکمه منو در بالا صفحه را لمس نموده و با درج اطلاعات خواسته شده قادر به ثبت قرارداد اجاره جدید خواهید بود.

مطالب مرتبط

سامانه خودنویس

ثبت قرارداد اجاره توسط مشاورین املاک

ثبت امضا شاهد در سامانه خودنویس

نحوه ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد